Osnovna škola Gornji Mihaljevec

Comenius – projekt "Čarobno putovanje u vodeni svijet"

3. mobilnost – Lillestrøm, Norveška

3. mobilnost u sklopu spomenutog projekta održana je od 10. – 14. veljače 2014. u norveškom gradu Lillestrømu. Domaćin nam je bila Volla skole iz spomenutog grada. U mobilnosti su sudjelovale učiteljice Monika Cindrić i Marta Lončar – Vinković.

1.dan – 10.2.2014

Dolazak u Lillestrom i smještaj u hotel. Taj dan smo iskoristili za upoznavanje s gradom domaćinom i stvaranje naših prvih dojmova o Norveškoj i njezinim stanovnicima.

2. dan  - 11.2.2014.

Početak službenog dijela mobilnosti. Imali smo prekrasan doček od strane škole i njihove djece, koja su nas dočekala u dvorištu i otplesala ples zajedno sa svojim učiteljima.

Nakon toga uslijedio je prvi radni sastanak partnera na kojem smo se službeno upoznali i razgovarali o nekim pitanjima važnima za projekt, te razmijenili poklone. Sastanak su vodile kolege iz Poljske, koji su jedno i glavni koordinatori projekta. Izvješteni smo o broju posjeta internet – stranici projekta koja do tada nije bila zadovoljavajuća. Mi smo obavjestile koordinatore o tome da nam još uvijek nisu svi materijali koje smo predali na CD-u u Italiji stavljeni na stranicu i da nismo time zadovljini. Dali smo im još jedan CD u nadi da će se to ispraviti. Poljaci su također za iduću mobilnost u Španjolskoj predložili da donesemo album sa slikama/crtežima/fotografijama vodenih biljaka i životinja u papirnatom i digitalnom obliku, pa da se napravi svojevrsni izbor najboljeg. Zajednički ručak u školi.

Po završenom ručku pošli smo u razgledavanje škole, upoznali se s učenicima i učiteljima i bilo vrlo iznenađeni njihovom toplinom i srdačnošću. Najviše smo vremena provele u razredima koji su bili zaduženi podrobnije upoznati Hrvatsku. Naišle smo na lijepe plakate i  zastavice naše zemlje, učenici su nas pozdravili na našem jeziku, ali su i naučili neke naše riječi što nas se posebno dojmilo. Prijem kod gradonačelnika u gradskoj vijećnici. Upoznavanje sa povješću Norveške i gradom Lillestrømom.

Uslijedilo je slobodno vrijeme, koje smo iskoristile za odlazak u Oslo na razgledavanje.

3. dan  - 12.2.2014.

Zajedničko razgledavanje Osla i okolice. Posjet vikinškom muzeju i Kon – Tiki muzeju. Zajednički ručak u pomorskom muzeju. Odlazak do skijaške skakaonice Holmenkolen. Razgledavanje i posjet muzeju zimskih sportova. Taj dan smo jako puno naučili o kulturi i povijesti Norveške i  napravili mnoštvo fotografija. Povratak autobusom do škole. U školskom dvorištu se te večeri održavao karneval na ledu za djecu, obitelji i učitelje uz izbor najljepše maske i najbolje maskirane obitelji. Dobra zabava za sve nas uz dobru glazbu.

4. dan  - 13.2.2014.

Prijepodne su održane prezentacije radova svake pojedine škole. Svi su izvjestili o tome čime su se bavili o proteklom razdoblju i pokazali neke svoje radove. Naša škola je bez pretjerivanja imala najviše materijala i najdetaljnije izvršila zadane zadatke u proteklom razdoblju, za što smo i dobili poseban pljesak i pohvalu. Rekle smo da se nadamo da će nam svi materijali biti stavljeni na internet – stranicu projekta i tako biti dostupni svima. Za vrijeme prezentacije, kolegice domaćice su nam predstavile nekoliko pokusa koje su radile s djecom na svojim satovima, a koje smo i mi isprobali. Također smo se pridružili djeci u dvorištu škole koji su radili skulpture od obojenih blokova leda koje su napravili napunivši tetrapak - ambalažu.

Navečer je bilo završno druženje djece a nakon toga i partnera sa djelatnicima škole. Najprije su nam se neki norveški učenici predstavili pjevanjem i sviranjem, a zatim  učitelji i učiteljice pjevanjem norveških pjesama. Na kraju je i ravnateljica ponesena ugođajem zapjevala jednu vrlo emotivnu pjesmu. Učiteljice su bile obučene u narodne nošnje iz svog kraja. Druženje je nastavljeno kušanjem raznih norveških specijaliteta i deserta uz pjesmu i razgovor.

5. dan  - 14.2.2014.

Odjava iz hotela, oproštaj s kolegama i povratak u Hrvatsku sa pregrštom dobrih emocija i dojmova.

izvješće sastavila:
Marta Lončar - Vinković

e-Dnevik

Aktualno
PROJEKTI

Srednje škole

« Rujan 2017 »

Osnovna škola Gornji Mihaljevec / Gornji Mihaljevec 16, HR-40306 Gornji Mihaljevec / os-gornji-mihaljevec.skole.hr / ured@os-gornji-mihaljevec.skole.hr