Školski preventivni program, Socio-emocionalni razvoj djece- odgojna komponenta škole
Autor: Ivana Lesjak Možek, 24. 1. 2024. 11:19
Školski preventivni program, Socio-emocionalni razvoj djece- odgojna komponenta škole
PROFESIONALNA ORIJENTACIJA (listopad-srpanj)
2.,3.,4. travnja, proljetni kamp TŠČ- PRISUSTVOVALI
19.04. STRUKOVIZIJA ČK, PRISUSTVOVALI
24.04. 2024. DANI OTVORENIH VRATA SREDNJE ŠKOLE ČAKOVEC
17.05.2024. PREDAVANJE, PREDTSAVLJANJE SREDNJIH ŠKOLA MEĐIMURSKE I VŽ ŽUPANIJE, RS I SRO
1. Upoznavanje učenika sa Statutom i Kućnim redom škole, izmjene Kućnog reda, radom Vijeća učenika te pravima i obavezama članova Vijeća učenika
2. prihvaćanje Statuta vijeća; biranje predstavnika Vijeća učenika, donošenje Godišnjeg plana rada
3. upoznavanje učenika sa Školskim preventivnim programom
4. planiranje Dječjeg tjedna (2.-6.10.) i Međunarodnog dana djeteta (2.10.)
MJESEC BORBE PROTIV OVISNOSTI....OPASNOST ZVANA ENERGETSKA PIĆA!!!!!!!!!!!!!
Autor: Ivana Lesjak Možek, 30. 11. 2023. 12:21
https://www.hzjz.hr/energetska-pica-2023/
[više]16.11.2022.
OBILJEŽILI SMO MEĐUNARODNI DAN TOLERANCIJE
(suosjećanja, opraštanja, poštivanja različitosti, razumijevanja, ljubavi…)
TOLERANCIJA JE POŠTIVANJE, PRIHVAĆANJE I UVAŽAVANJE RAZLIČITOSTI U NAŠIM SVJETSKIM KULTURAMA,
TOLERANCIJA JE NAŠA FORMA IZRAŽAVANJA I NAČIN DA BUDEMO LJUDI!!!
BITI TOLERANTAN ZNAČI, BITI ČOVJEK!
BITI TOLERANTAN ZNAČI POŠTIVATI DRUGE LJUDE!!!
BITI TOLERANTAN ZNAČI POŠTIVATI RAZLIČITE OD SEBE!!!
BITI TOLERANTAN ZNAČI ŽIVJETI U SVIJETLU LJUBAVI I POMAGANJA A NE U SVIJETU SEBIČNOSTI!!!
UNESCO je 1995. godine dao definiciju tolerancije, koja nastoji unaprijediti tradicionalno sagledavanje da je riječ o pukoj trpeljivosti, gdje većina trpi manjinu, i moćni one manje moćne. Ta definicija glasi u cijelosti ovako:
"Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi. Ona je zasnovana na znanju, otvorenosti, komunikaciji i slobodi mišljenja, savjesti i uvjerenju. Tolerancija je harmonija u različitostima. To nije samo moralna dužnost, to je također politički i zakonit zahtjev. Tolerancija, vrlina koja mir može učiniti mogućim, doprinosi mijenjanju kulture rata u kulturu mira.
Tolerancija nije koncesija, dobrodušnost ili popustljivost. Tolerancija je, iznad svega aktivan stav potaknut priznanjem univerzalnih ljudskih prava i fundamentalna sloboda drugih. Nikako se ne može koristiti kao opravdanje za kršenje fundamentalnih vrijednosti. Tolerancija treba biti primjenjiva od strane pojedinaca, grupa i država.
Tolerancija ja odgovornost koja nosi ljudska prava, pluralizam (uključujući kulturni pluralizam), demokraciju i vladavinu zakona. Ona uključuje odbacivanje dogmatizma i apsolutizma i potvrđuje standarde postavljene u instrumentima internacionalnih ljudskih prava
Dosljedno poštovanje ljudskih prava, biti tolerantan, ne znači toleriranje socijalnih nepravdi ili odbacivanje ili slabljenje tuđih uvjerenja. To znači biti slobodan, čvrsto se držati svojih uvjerenja i prihvaćati da se i drugi drže svojih.
To znači prihvaćanje činjenice da ljudska bića, prirodno različita u svojim nastupima, situacijama, govoru, ponašanju i vrijednostima imaju pravo živjeti u miru i da budu kakvi jesu. Također znači da se nečija viđenja ne nameću drugima."
Učenici razredne i predmetne nastave na pedagoškim su radionicama imali priliku pokazati što znači biti tolerantan prema svojim vršnjacima i kako ispraviti pogrešku u komunikaciji ili događaju na tolerantan način.
Ivana Lesjak Možek, pedagoginja
Razredna nastava
Nastava/praćenje obrazovnih sadržaja
Redovito pratite kanale u kojima komunicirate s učiteljicom/učiteljem da ne budete u zaostatku. Redovito pratite HRT3. Redovito rješavajte zadatke i uzimajte kratke pauze nakon pola sata ili 45 min. Bilo bi dobro da školske obaveze izvršavate u sličnim terminima svaki dan kako bi vaš organizam stekao naviku učenja.
Prostor za učenje i pisanje domaćih zadaća
Za kvalitetnu koncentraciju potreban je i kvalitetan prostor. Prostor u kojem učite mora biti svjež i osvijetljen. Važno je da imate radni stol bez distraktora (nemojte na stolu na kojem pišete i rješavate zadatke, učite, držati igračke, slatkiše…) koji vam pažnju skreću pa se teško koncentrirate na predmete i sadržaje koji su vam važni za učenje.
Rješavanje zadataka/domaća zadaća/pomoć pri učenju
Zadatke rješavajte prema uputama učiteljice/učitelja, u periodu kada ste odmorni. Budite samostalni u rješavanju zadataka, ukoliko vam je potrebna pomoć, potražite je od roditelja/ukućana ili pak učitelja /pedagoga ukoliko vam upute nisu jasne ili imate problem.
Nema mjesta za strah, sram, ne postoje „glupa“ pitanja.
Moje slobodno vrijeme Ne smijemo zaboraviti plesati, skakati, vrtjeti se, pjevati 😊
Važno je imati slobodno vrijeme za igru i opuštanje; razgovarajte s obitelji; igrajte se s ljubimcima; vježbajte, igrajte društvene igre, crtajte i sudjelujte u kućanskim poslovima.
PREDMETNA NASTAVA
Nastava/praćenje obrazovnih sadržaja/rješavanje zadataka/domaća zadaća
Redovito pratite kanale u kojima komunicirate s učiteljima da ne budete u zaostatku.
Redovito rješavajte zadatke i uzimajte kratke pauze nakon 45 min.
- Pogledaj dnevni plan i raspored predmeta
- Pripremi udžbenike i bilježnice za predmete koje imate taj dan
- Pogledaj zadatke i materijale koje su vam poslali učitelji
- Napravi plan kojim ćete redoslijedom rješavati zadatke
- Kada odabereš predmet (npr. hrvatski jezik, matematika) pažljivo prouči što je učitelj napisao u virtualnoj učionici i prati daljnje upute učitelja
- Pažljivo pročitaj sve što u udžbeniku piše vezano uz temu
- Prepiši plan ploče koji ti je učitelj poslao
- Odgovore na pitanja potraži u tekstu u udžbeniku ili prema uputama učitelja
(Ako ti nešto nije jasno, pitaj ukućane, provjeri s prijateljima iz razreda, pronađi dodatne materijale na Internetu ili pitaj učitelja za pomoć i pojašnjenje)
- Kada riješiš sve iz jednog predmeta, napravite kratku aktivnu pauzu (npr. vježbaj, prošeći, slušaj glazbu)
- Ukoliko si uspješno odradio zadatke, nagradi se filmom, serijom, slatkišima…igrom 😊
- Nastavu na daljinu pokušaj prihvatiti kao zanimljiv način učenja
- U virtualnoj se učionici pridržavaj pravila ponašanja (na Internetu vrijede ista pravila pristojnog ponašanja kao i u stvarnom svijetu)
- Pazi na zamku učenja na daljinu – ne gubi vrijeme na igranje video igara ili dopisivanje s prijateljima
- Redovito provjeravaj poruke i obavijesti učitelja
- Ako osjećaš strah zbog trenutne situacije ili te nešto muči, obrati se razredniku/ici ili pedagoginji
Prostor za učenje i pisanje domaćih zadaća
Za kvalitetnu koncentraciju potreban je i kvalitetan prostor-
PO MOGUĆNOSTI-ISTI PROSTOR U KOJEMU UČITE SVAKODNEVNO
Prostor u kojem učite mora biti svjež i osvijetljen.
Važno je da imate radni stol bez distraktora (nemojte na stolu na kojem pišete, rješavate zadatke i učite, držati slatkiše, mobitel(osim ako vam je potreban za nastavu) i dr.…) koji vam pažnju skreću pa se teško koncentrirate na predmete i sadržaje koji su vam važni za učenje.
Planiranje- Svaki dan planiraj vrijeme za nastavu na daljinu, rješavanje zadataka, domaće zadaće i za ponavljanje
- Nemoj zaboraviti planirati vrijeme za odmor
- Na poseban papir zabilježi sve važne rokove (npr. rok za predaju zadataka iz matematike)
- Desetak minuta prije planiranog početka učenja sve što ti je potrebno pripremi na radnom stolu (knjige, bilježnice, pribor)
Moje slobodno vrijeme
Nemoj zaboraviti plesati, skakati, vrtjeti se, pjevati, plesati 😊 .
Važno je imati slobodno vrijeme za igru, zabavu i opuštanje; razgovarajte s obitelji; igrajte se s ljubimcima; vježbajte, igrajte društvene igre, crtajte, sudjelujte u kućanskim poslovima; naučite peći kolače, kuhati 😊
Srdačnan pozdrav, pedagoginja 😊
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |