preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gornji Mihaljevec

 > knjiznica  > Dogadanja
 

Književni susret s Branimirom Dolencem

Autor: Jelena Kolar Dokleja, 27. 10. 2016.

U srijedu, 26.10.2016. našu školu posjetio je slikar i književnik Branimir Dolenec te je održao književni susret s učenicima od 1. do 4. razreda.

 

U srijedu, 26.10.2016. našu školu posjetio je slikar i književnik Branimir Dolenec te je održao književni susret s učenicima od 1. do 4. razreda.

Branimir Dolenec autor je serije slikovnica o pustolovinama dječaka Koprivka kroz koje se djeci nastoje prilbližiti hrvatske legende i narodne predaje.

Upravo te slikovnice u našoj školi je i predstavio učenicima, a pažnju djece odmah je privukao s obzirom da je došao odjeven u srednjovjekovni kostim. Nakon kratkog upoznavanja predstavljanja autora krenula je avantura s Koprivkom, znatiželjnim dječakom iz 14. stoljeća (1356. g.) koji je pomoću crne rupe došao u 21. stoljeće i upoznao Koprivnicu i novu prijateljicu. Učenici su slušali uzbudljivu priču te predviđali što će se dogoditi i iznosili svoja iskustva o doživljajima sličnima Koprivkovim. Osim što su ih vidjeli u slikovnici, učenici su se obradovali lutkama glavnih likova, Koprivka i Dunje. Na kraju susreta autor je učenicima prikazao kako nastaju ilustracije Koprivka i Dunje nacrtavši ih na ploči, čime je izazvao oduševljenje učenika.

Nakon susreta zaniteresirani učenici mogli su kupiti dosad objavljene slikovnice po promotivnoj cijeni od 10 kn, a naša knjižnica također je bogatija za po jedan primjerak od svake slikovnice.

Jelena Kolar Dokleja,

školska knjižničarka

 




e-Dnevik

Aktualno
PROJEKTI





Korisni linkovi

Srednje škole

 

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

CMS za škole logo
Osnovna škola Gornji Mihaljevec / Gornji Mihaljevec 16, HR-40306 Gornji Mihaljevec / os-gornji-mihaljevec.skole.hr / ured@os-gornji-mihaljevec.skole.hr
preskoči na navigaciju