Školski medni dan
Autor: Milena Maračić, 14. 12. 2021.
Na dan sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara, učenici 1. razreda obilježili su Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede sa svrhom provedbe Programa podizanje svijesti djece, od rane dobi, o potrebi konzumacije lokalnih poljoprivrednih proizvoda te ukazivanja na ulogu i značaj pčelarstva u cjelokupnoj poljoprivrednoj proizvodnji.
Tim je povodom ovog tjedna, nastava u prvom razredu bila posvećena pčelama i njihovom slasnom medu. Učenici su na satu hrvatskog jezika iz medijske kulture pogledali animirani film naše filmske grupe Pčelica Za Bu Šantica. Na zabavan način – preko lutkica, naučili su što je to matica, trut i pčela radilica te upoznali ustrojstvo i suživot pčela u košnici i izvan nje. Pjevali pjesmice o pčelama ali i kretali se, zujali, „tražili „svoje cvjetove i utrkivali se – tko će prvi do cvijeta ili košnice na satu TZK-a. Na satu SR pokazali su svoje znanje o pčelama, medu i njegovoj koristi ali i naučili više o samom medu, odnosno kako i od čega nastaje i zašto je toliko zdrav te o važnosti i značaju pčelarstva. Pažljivo su poslušali i edukativnu priču o Pčelici Jelici i medi Edi te ilustrirali najzanimljivije dijelove priče/slikovnice.
Nažalost, zbog epidemiološke situacije, predsjednik pčelarske udruge „Agacija“ nije prisustvovao obilježavanju Školskog mednog dana sa svojim zanimljivim radionicama, ali im zahvaljujemo na staklenkama meda koje su dostavljene u školu, kako bi svaki učenik 1. razreda mogao dobili i prigodan poklon pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede – promotivni paket s edukativnom brošurom „Pčelica Jelica i medo Edo“ i Nacionalnu staklenku meda s likom pčelice Jelice čijem su se slatkom sadržaju svi jako razveselili.
Učiteljica
Ljubica Ž. - Horvatić
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |