Osnovna škola Gornji Mihaljevec

Comenius projekt "Čarobno putovanje u svijet vode"

6. mobilnost - Colwyn Bay, Wales

Šesta mobilnost realizirana je u Colwyn Bay-u u Walesu od 17. do 21.11.2014. Predstavnici naše škole bile su učiteljice Aleksandra-Maria Vuković (učiteljica matematike) i Ivana Šokman (učiteljica engleskog jezika).

1. dan - 17.11.2014.

Prvi smo dan provele putujući, najprije autobusom od Varaždina do Zagreba, a zatim avionom od Zagreba do Bruxellesa pa od Bruxellesa do Manchestera. Problemi su počeli već na samom početku tako da smo već u Zagrebu na aerodromu čekale skoro 2 sata na polijetanje...

Nakon slijetanja u Manchestru, vlakom smo krenule prema našem odredištu. Kako nam je prilikom presjedanja vlak 'pobjegao', iskusile smo i vožnju 'pogrešnom', lijevom stranom ceste vozeći se poznatim britanskim crnim taksijem. Taksijem smo, kasno u noć, stigle u hotel smješten u gradiću Llandudno. Nakon cjelodnevnog putovanja i skoro svih oblika prijevoznih sredstava, kratak odmor je bio i više nego dobrodošao.

2. dan - 18.11.2014.

Nakon doručka, autobusom smo krenuli u Colwyn Bay gdje je smještena Ysgol Bod Alaw, škola domaćin šestog susreta Comenius partnera. Učenici i učitelji škole priredili su nam predivan doček kojim je prevladavala glazba koja ima značajnu ulogu u školi. Tako su učenici pjevali, svirali harfe, a bilo je i plesa u koji smo se svi uključili. Nakon dočeka uslijedio je prvi radni sastanak te smo nakon njega krenuli u obilazak škole i upoznavanje učenika i djelatnika škole. Učenici su nas jednostavno oduševili i osvojili svojom toplinom, srdačnošću, pričljivošću i znatiželjom, tako da nas je teško bilo 'natjerati' iz njihovih učionica. Uslijedilo je slobodno vrijeme koje smo iskoristile za obilazak Llandudnoa, kojim je već vladao božićni duh.

Gradić Llandudno - pogled iz hotela

Škola domaćina u Colwyn Bayu

Doček u školi

Obilazak škole i Llandudno u božićnom duhu

3. dan - 19.11.2014.

Treći smo dan krenuli u obilazak najvećeg nacionalnog parka u Walesu, Snowdonia. Nacionalni park je osnovan 1951., a zanimljivo je da na području parka živi 26 000 ljudi. Tu se nalazi i najviši vrh, Mount Snowdon (1085 m). Posjetili smo i razgledali jednu od tri najveće HE na svijetu, a ujedno i najbržu - Dinorwig Power Station koja se nalazi na području starog kamenoloma, a čija je izgradnja trajala 10 godina. Prošetali smo selom Beddgelert (Gelert's Grave) koje je poznato po legendi o hrabrom psu Gelertu. Nakon očaravajućih prizora, uslijedio je povratak u hotel na kraći odmor.

Tog je dana u školi bila priređena velška večer u sklopu koje smo kušali tradicionalno velško jelo (varivo s porilukom i janjetinom), učili velški narodni ples, slušali predivne izvedbe zbora kojeg čine roditelji, tete te bake i djedovi učenika. Bivše učenice škole Bod Alaw pokazale su nam kako moderne pjesme, npr. Bad Romance Lady Gage, zvuče kad se izvode na harfi.

Idilično selo Beddgelert - Snowdonia

Gelertov grob - prema legendi Gelert's Grave

Velška večer u školi

4. dan - 20.11.2014.

Naši su nas domaćini odveli do dvorca Conwy koji je smješten u istoimenom gradu. Dvorac je sagrađen u 13. stoljeću za vrijeme engleskog osvajanja Walesa, a sagradio ga je Edvard I. Ugodnom šetnjom tog sunčanog prijepodneva, stigli smo i do najmanje kuće u Britaniji. Kuća visoka 3 m i široka 1.8 m, bila je naseljena do 1900. godine, a u njoj je živio lokalni ribar. Poslijepodne smo proveli u školi, na službenom sastanku. Govorili smo i prikazali rezultate aktivnosti kojima smo se bavili. Uslijedio je i dogovor za sastanak u Hrvatskoj, u OŠ Gornji Mihaljevec.. Također je bila organizirana likovna radionica slikanja na svili. Naše je druženje završilo zajedničkom večerom na kojoj je vladala vrlo vesela atmosfera. No, pojavio se tu i mali osjećaj tuge što je naša zajednička avantura u Walesu završila.

5. dan - 21.11.2014.

U kasnim noćnim satima, crnim smo taksijem krenule prema zračnoj luci u Manchesteru. Povratak kući je također bio vrlo zanimljiv s obzirom da je let iz Manchestera, pa zatim i iz Bruxellesa kasnio, a mi smo sletjele u Zagreb bez prtljage koja nam je iz Bruxellesa stigla dva dana kasnije. No to nam ni najmanje nije pokvarilo predivne dojmove i emocije za koje zahvaljujemo našim domaćinima.

Ivana Šokman

e-Dnevik

Aktualno
PROJEKTI

Srednje škole

« Lipanj 2018 »

Osnovna škola Gornji Mihaljevec / Gornji Mihaljevec 16, HR-40306 Gornji Mihaljevec / os-gornji-mihaljevec.skole.hr / ured@os-gornji-mihaljevec.skole.hr