preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gornji Mihaljevec

Vijesti


"Sveta Kata, medene slastice i vjenčići na vrata!"

Autor: Aleksandra-Maria Vuković, 3. 12. 2018.

Školski projekt i humanitarni sajam za Svetu Katu

Već tradicionalno, u tjednu koji prethodi blagdanu Svete Katarine, u našoj se školi provodi školski projekt i humanitarni sajam u sklopu projekta „Škole za Afriku“.

Projekt je realiziran u tjednu od 19. do 23. studenog pod geslom "Sveta Kata, medene slastice i vjenčići na vrata!", dok je 25. studenog na sam blagdan Svete Katarine – zaštitnice župe, održan humanitarni sajam...

Kroz cijeli su se tjedan održavale prigodne radionice u koje su se s velikim entuzijazmom uključili gotovo svi učenici i djelatnici škole.

Članovi ekološke grupe Čuvari prirode s voditeljicom Ivanom Štimec Protrka zajedno su s članovima učeničke zadruge i voditeljicom Andrijanom Perčić, učiteljem likovne kulture Domagojom Zoričićem te ostalim zainteresiranim učiteljima i učenicima izrađivali adventske vjenčiće i vjenčiće za vrata.
Članovi vrtlarske grupe s učiteljicom Martom Lončar – Vinković za sajam su pripremili poklon – čestitke s vrećicama sjemenki za sadnju te paketiće božićne pšenice, dok su učitelji razredne nastave organizirali radionice pečenja kolača s medom. Za učenike predmetne nastave radionice pečenja kolača organizirale su učiteljice Dijana Radek i Aleksandra Maria Vuković.

Projektu su se priključile i mame i bake učenika, koje su kod kuće ispekle mnoštvo prhkih kolača za sajam te im se ovim putem od srca zahvaljujemo!

Na sam blagdan Svete Katarine – 25.11. učenici su, zajedno s pedagoginjom Vesnom Branilović i učiteljicom Dijanom Radek, na štandu prodavali prigodno upakirane kolačiće, adventske vjenčiće, ukrasne vjenčiće za vrata, božićnu pšenicu, jabučni ocat, pire od jabuka, čestitke sa sjemenkama i kalendare radova u vrtu. Sajam je prošao nadasve uspješno, a dio prikupljenog novca već se tradicionalno odvaja za Unicefov projekt „Škole za Afriku“.

 

Jelena Kolar Dokleja
školska knjižničarka

 

Zanimljive prizore i detalje s radionica koje su se održale u školi kao i humanitarnog sajma na sam blagdan Svete Katarine pogledajte u foto-galeriji Školski projekt Sveta Kata.

 

 




MEĐUNARODNI DAN TOLERANCIJE

16.11.2022.

OBILJEŽILI SMO MEĐUNARODNI DAN TOLERANCIJE

(suosjećanja, opraštanja, poštivanja različitosti, razumijevanja, ljubavi…)

TOLERANCIJA JE POŠTIVANJE, PRIHVAĆANJE I UVAŽAVANJE RAZLIČITOSTI U NAŠIM SVJETSKIM KULTURAMA,

 TOLERANCIJA JE NAŠA FORMA IZRAŽAVANJA I NAČIN DA BUDEMO LJUDI!!!

BITI TOLERANTAN ZNAČI, BITI ČOVJEK!

BITI TOLERANTAN ZNAČI POŠTIVATI DRUGE LJUDE!!!

BITI TOLERANTAN ZNAČI POŠTIVATI RAZLIČITE OD SEBE!!!

BITI TOLERANTAN ZNAČI ŽIVJETI U SVIJETLU LJUBAVI I POMAGANJA A NE U SVIJETU SEBIČNOSTI!!!

 

UNESCO je 1995. godine dao definiciju tolerancije, koja nastoji unaprijediti tradicionalno sagledavanje da je riječ o pukoj trpeljivosti, gdje većina trpi manjinu, i moćni one manje moćne. Ta definicija glasi u cijelosti ovako:

"Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi. Ona je zasnovana na znanju, otvorenosti, komunikaciji i slobodi mišljenja, savjesti i uvjerenju. Tolerancija je harmonija u različitostima. To nije samo moralna dužnost, to je također politički i zakonit zahtjev. Tolerancija, vrlina koja mir može učiniti mogućim, doprinosi mijenjanju kulture rata u kulturu mira.

Tolerancija nije koncesija, dobrodušnost ili popustljivost. Tolerancija je, iznad svega aktivan stav potaknut priznanjem univerzalnih ljudskih prava i fundamentalna sloboda drugih. Nikako se ne može koristiti kao opravdanje za kršenje fundamentalnih vrijednosti. Tolerancija treba biti primjenjiva od strane pojedinaca, grupa i država.

Tolerancija ja odgovornost koja nosi ljudska prava, pluralizam (uključujući kulturni pluralizam), demokraciju i vladavinu zakona. Ona uključuje odbacivanje dogmatizma i apsolutizma i potvrđuje standarde postavljene u instrumentima internacionalnih ljudskih prava

Dosljedno poštovanje ljudskih prava, biti tolerantan, ne znači toleriranje socijalnih nepravdi ili odbacivanje ili slabljenje tuđih uvjerenja. To znači biti slobodan, čvrsto se držati svojih uvjerenja i prihvaćati da se i drugi drže svojih.

To znači prihvaćanje činjenice da ljudska bića, prirodno različita u svojim nastupima, situacijama, govoru, ponašanju i vrijednostima imaju pravo živjeti u miru i da budu kakvi jesu. Također znači da se nečija viđenja ne nameću drugima."

 

Učenici razredne i predmetne nastave na pedagoškim su radionicama imali priliku pokazati što znači biti tolerantan prema svojim vršnjacima i kako ispraviti pogrešku u komunikaciji ili događaju na tolerantan način.

 

Ivana Lesjak Možek, pedagoginja


Nastava na daljinu
 
 
 
 
 
Dragi učenici, poštovani roditelji, 
 
obzirom da već mjesec dana  radimo i učimo na daljinu, kao podsjetnik zbog čega "plivamo" u virtualnim vodama, danas Vam šaljem jedan kratki kviz za koji sam sigurna da ćete ga odraditi točno i brzo! sretno! :)
 
 
Vaša pedagoginja :)
 
 

 

 

Razredna nastava

Nastava/praćenje obrazovnih sadržaja

Redovito pratite kanale u kojima komunicirate s učiteljicom/učiteljem da ne budete u zaostatku. Redovito pratite HRT3. Redovito rješavajte zadatke i uzimajte kratke pauze nakon pola sata ili 45 min.  Bilo bi dobro da školske obaveze izvršavate u sličnim terminima svaki dan kako bi vaš organizam stekao naviku učenja.

Prostor za učenje i pisanje domaćih zadaća

Za kvalitetnu koncentraciju potreban je i kvalitetan prostor.  Prostor u kojem učite mora biti svjež i osvijetljen. Važno je da imate radni stol bez distraktora (nemojte na stolu na kojem pišete i rješavate zadatke, učite,  držati igračke, slatkiše…) koji vam pažnju skreću pa se teško koncentrirate na predmete i sadržaje koji su vam važni za učenje.

Rješavanje zadataka/domaća zadaća/pomoć pri učenju

Zadatke rješavajte prema uputama učiteljice/učitelja, u periodu kada ste odmorni. Budite samostalni u rješavanju zadataka, ukoliko vam je potrebna pomoć, potražite je od roditelja/ukućana ili pak učitelja /pedagoga ukoliko vam upute nisu jasne ili imate problem.

Nema mjesta za strah, sram, ne postoje „glupa“ pitanja.

 

Moje slobodno vrijeme Ne smijemo zaboraviti plesati, skakati, vrtjeti se, pjevati 😊

Važno je imati slobodno vrijeme za igru i opuštanje; razgovarajte s obitelji; igrajte se s ljubimcima; vježbajte, igrajte društvene igre, crtajte i sudjelujte u kućanskim poslovima.

 

 

 

 

PREDMETNA NASTAVA

Nastava/praćenje obrazovnih sadržaja/rješavanje zadataka/domaća zadaća

Redovito pratite kanale u kojima komunicirate s učiteljima da ne budete u zaostatku.
Redovito rješavajte zadatke i uzimajte kratke pauze nakon 45 min. 

  1. Pogledaj dnevni plan i raspored predmeta
  2. Pripremi udžbenike i bilježnice za predmete koje imate taj dan
  3. Pogledaj zadatke i materijale koje su vam poslali učitelji
  4. Napravi plan kojim ćete redoslijedom rješavati zadatke
  5. Kada odabereš predmet (npr. hrvatski jezik, matematika) pažljivo prouči što je učitelj napisao u virtualnoj učionici i prati daljnje upute učitelja
  6. Pažljivo pročitaj sve što u udžbeniku piše vezano uz temu
  7. Prepiši plan ploče koji ti je učitelj poslao
  8. Odgovore na pitanja potraži u tekstu u udžbeniku ili prema uputama učitelja

(Ako ti nešto nije jasno, pitaj ukućane, provjeri s prijateljima iz razreda, pronađi dodatne materijale na Internetu ili pitaj učitelja za pomoć i pojašnjenje)

  1. Kada riješiš sve iz jednog predmeta, napravite kratku aktivnu pauzu (npr. vježbaj, prošeći, slušaj glazbu)
  2. Ukoliko si uspješno odradio  zadatke, nagradi se filmom, serijom, slatkišima…igrom 😊

 

  • Nastavu na daljinu pokušaj prihvatiti kao zanimljiv način učenja
  • U virtualnoj se učionici pridržavaj pravila ponašanja (na Internetu vrijede ista pravila pristojnog ponašanja kao i u stvarnom svijetu)
  • Pazi na zamku učenja na daljinu – ne gubi vrijeme na igranje video igara ili dopisivanje s prijateljima
  • Redovito provjeravaj poruke i obavijesti učitelja
  • Ako osjećaš strah zbog trenutne situacije ili te nešto muči, obrati se razredniku/ici ili pedagoginji

Prostor za učenje i pisanje domaćih zadaća

   Za kvalitetnu koncentraciju potreban je i kvalitetan prostor-

   PO MOGUĆNOSTI-ISTI PROSTOR  U KOJEMU UČITE SVAKODNEVNO

   Prostor u kojem učite mora biti svjež i osvijetljen.

Važno je da imate radni stol bez distraktora (nemojte na stolu na kojem pišete, rješavate zadatke i učite, držati slatkiše, mobitel(osim ako vam je potreban za nastavu) i dr.…) koji vam pažnju skreću pa se teško koncentrirate na predmete i sadržaje koji su vam važni za učenje.

Planiranje- Svaki dan planiraj vrijeme za nastavu na daljinu, rješavanje zadataka, domaće zadaće i za ponavljanje

  • Nemoj zaboraviti planirati vrijeme za odmor
  • Na poseban papir zabilježi sve važne rokove (npr. rok za predaju zadataka iz matematike)
  • Desetak minuta prije planiranog početka učenja sve što ti je potrebno pripremi na radnom stolu (knjige, bilježnice, pribor)

 

Moje slobodno vrijeme

Nemoj zaboraviti plesati, skakati, vrtjeti se, pjevati, plesati 😊 .

Važno je imati slobodno vrijeme za igru, zabavu i opuštanje; razgovarajte s obitelji; igrajte se s ljubimcima; vježbajte, igrajte društvene igre, crtajte, sudjelujte u kućanskim poslovima; naučite peći kolače, kuhati 😊

 

Srdačnan pozdrav, pedagoginja 😊

 

 


 

e-Dnevik

Aktualno
PROJEKTI





Korisni linkovi

Srednje škole

 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

CMS za škole logo
Osnovna škola Gornji Mihaljevec / Gornji Mihaljevec 16, HR-40306 Gornji Mihaljevec / os-gornji-mihaljevec.skole.hr / ured@os-gornji-mihaljevec.skole.hr
preskoči na navigaciju